LT EN
Paslaugos
Atviras jaunimo centras

    Atvirame jaunimo centre siūloma veikla orientuota į skirtingus poreikius turinčius jaunuolius, kad kiekvienas rastų sau tinkamą užsiėmimą. Atviro jaunimo centro veiklų spektras gana platus:  vyks individualūs pokalbiai bei įvairūs grupiniai užsiėmimai. Atviro jaunimo centre įrengtos gimnastikos ir treniruoklių salės, bus organizuojama jaunimo sveikatingumą skatinanti ir laisvalaikio veikla: mokoma aerobikos, fitneso, meditacijos, jogos. Dizaino studijoje bus ugdomi gebėjimai, kurie reikalingi tiek integracijai į darbo rinką, tiek turiningai praleisti laisvalaikį: bus mokoma (si) vėlimo, šilko batikos, dekupažo, pynimo iš vytelių, muilo ir papuošalų  gamybos, medžio drožybos. Taip pat bus vykdoma ir meno terapija (užsiėmimai grupėse ir individualiai). Be visa to, AJC įrengta ir poilsio zona, kurioje bus galima tiesiog ramiai pabūti, bendrauti, žaisti įvairius stalo žaidimus, protmūšius ir pan.  Kiekvienas jaunuolis čia galės išsakyti savo lūkesčius, norus, pastabas bei įvairiausias idėjas. Vyks teminiai vakarai (kviečiami įvairūs svečiai, žiūrimi filmai ir pan.). Jaunuoliai galės užsiimti ir savanoriška veikla. 

 

 



 

Varėnos švietimo centro patalpose 2016 m. gegužės 24 d. iškilmingai buvo atidarytas Atviras jaunimo centras. Tai viena didžiausių įgyvendinto projekto „Varėnos kraštas – jaunimui, jaunimas - krašto pažangai“ veiklų, kurio lėšomis buvo suremontuotos ir įrengtos  šiuolaikiškos ir modernios patalpos, skirtos jaunimui turiningo laisvalaikio praleidimui. 




 

 

 

 

 

 

 

 

Dizaino studijoje lankytojai galės kurti, siūti, konstruoti ir modeliuoti drabužius, mokytis dekoruoti dekupažo technika, iš vilnos velti įvairius daiktus ir papuošalus, pasigaminti muilo, naudoti biserio, batikos ir šilkografijos technikas, išmokti megzti, nerti, siuvinėti, pinti iš vytelių įvairius daiktus, drožinėti iš medžio. Šioje zonoje vienu metu galės dirbti iki 10 asmenų. 




 

Jaunimo poilsio ir laisvalaikio zonoje lankytojai galės žiūrėti filmus, klausytis muzikos, bendrauti, žaisti stalo žaidimus, naudotis bevieliu internetu, ilsėtis. Bus suteikta galimybė išsiskalbti drabužius, pasigaminti karštų gėrimų ar pasišildyti atsineštus maisto produktus. Poilsio ir laisvalaikio zonoje vienu metu laiką galės leisti iki 12 jaunuolių. 



 



Treniruoklių salėje jaunimas turės galimybę stiprinti ir saugoti savo sveikatą, lavinti bei stiprinti įvairias savo kūno raumenų grupes, didinti kvėpavimo sistemos efektyvumą, gerinti ištvermę bei bendrą sportinę formą, įdomiai leisti laisvalaikį, bendrauti, dalintis patirtimi. Šioje patalpoje vienu metu galėtų treniruotis 4 – 5 žmonės. 




Gimnastikos salėje jaunimas  galės užsiimti joga, aerobika, kalanetika, šokiais ir kita  šiai erdvei tinkama veikla. Salėje vienu metu gali sportuoti apie 10 jaunuolių. 


 

Meno terapijos erdvė pritaikyta piešimo ant vandens, molio, smėlio dėžės terapijoms.






Muzikos, vaizdo, spalvų ir kvapų terapijos erdvė pritaikyta dviejų rūšių terapijoms: spalvų ir kvapų terapijai bei muzikos, vaizdo ir kvapų terapijai. Įrengtos vietos relaksacijai. 





 

 

Įgyvendintas Neformaliojo vaikų švietimo finansuojamas projektas „Būk detektyvas!“

 

 

     Radviliškio rajono savivaldybės švietimo ir sporto paslaugų centro Suaugusiųjų ir jaunimo neformaliojo ugdymo skyrius, ir penkiolika savivaldybių įgyvendino Neformaliojo vaikų švietimo finansuojamą projektą „Būk detektyvas!“, kurio tikslas – skatinti mokinius geriau pažinti savo gimtąjį kraštą, domėtis jo istorija.

 

   217 m. rugsėjo 13 d. Radviliškyje vyko projekto partnerių susitikimas. Susitikime partnerių atstovai buvo supažindinti su projekto veiklomis ir mokomi dirbti su mobiliąja programėle „Būk detektyvas!”. Šiuos mokymus vedė Virginijus Savukynas, žurnalistas, kultūros antropologas, LRT televizijos laidos „Istorijos detektyvai“ autorius bei programėlės „Būk detektyvas!“ sumanytojas. Kitame projekto etape šia programėle naudotis buvo apmokyti mokytojai ir mokiniai. Jie kartu kūrė iššūkius, maršrutus, kuriuos įkėlė į platformą bukdetektyvas.lt. atliko kraštotyrinius tyrimus, susipažino su savo krašto žymiomis istorinėmis vietomis. Projekto metu buvo ugdomas ne tik mokinių pilietiškumas, mokytojų ir mokinių IKT naudojimo įgūdžiai, bet ir propaguojamas keliavimas pėsčiomis kaip aktyvi, kultūringa ir aplinką tausojanti laisvalaikio praleidimo forma, užtikrinanti prasmingą ir turiningą laisvalaikio praleidimą keliaujant sukurtais maršrutais (iššūkiais) bei fotografuojant ir lyginant istorines vietas, kaip jos atrodė anksčiau ir kaip atrodo dabar. Projekte dalyvavo 307 mokiniai ir 148 mokytojai.